Onko saamasi tuote viallinen tai oletko vastaanottanut väärän tuotteen? Valitse alta tilannettasi kuvaava otsikko, lue sen alla olevat reklamointiohjeet ja toimi niiden mukaisesti mahdollisimman pian, jotta voimme auttaa sinua.
Reklamointia varten tarvitset kuitin tai tilausvahvistuksen.
Jos olet ostanut tuotteen kaupasta, voit reklamoida sen mihin tahansa Intersport-liikkeeseen.
Jos taas olet ostanut tuotteesi kauppatilauksella eli maksanut sen verkossa ja noutanut sitten liikkeestä, ole ensisijaisesti yhteydessä siihen kauppaan, jonne tilauksen teit.
Huomioithan, että jääkiekko- ja salibandymailat, laskettelu- ja maastohiihtosukset sekä polkupyörät on aina reklamoitava alkuperäiseen ostopaikkaan.
Jos olet ostanut tuotteen verkkokaupasta, täytä reklamaatiolomake ja lähetä tuote asiakaspalautuksena varastollemme heti virheen havaittuasi.
Otamme reklamaatiosi käsittelyyn kahden viikon kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme.
Halutessasi voit myös reklamoida verkkokaupasta ostamasi tuotteen Intersport-kauppaan. Tällöin sinulla on oltava mukanasi kuitti tai sähköpostiisi saamasi tilausvahvistus. Sähköpostin lisäksi voit ladata tilausvahvistuksen omalta Club-sivultasi tai pyytää sitä asiakaspalvelustamme.
Huomioithan, että jääkiekko- ja salibandymailat, laskettelu- ja maastohiihtosukset sekä polkupyörät on aina reklamoitava alkuperäiseen ostopaikkaan.
Jos olet ostanut tuotteen yli vuosi sitten, reklamaatiosi koskee pyörää, kenkien, monojen tai luistinten nauhoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimi näin
1. Täytä reklamaatiolomake.
2. Palauta tuote samalla toimitustavalla, jolla olet sen tilannut.
Liitämme kaikkiin normaaleilla toimitustavoilla toimitettaviin tilauksiin mukaan palautusrahtikirjan. Pakkaa ensin tuote niin, ettei se vahingoitu tai kastu kuljetuksen aikana ja liimaa sitten palautusrahtikirja paketin, ei myyntipakkauksen, päälle. Emme maksa pakkausmateriaaleja.
Jos sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, liitä lähetykseen mukaan toimituksen yhteydessä saamasi lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero.
Palauta DB Schenkerin tai Postin toimittama tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Postin palautustunnuksemme 640323 sekä palautusosoitteemme ja vie lähetys Postin toimipisteeseen.
Palauta Matkahuollon toimittava tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Matkahuollon palautustunnuksemme 9522285 sekä palautusosoitteemme ja vie lähetys Matkahuollon toimipisteeseen.
Tärkeää! Säilytä palautuskuitti kunnes reklamaatiosi on käsitelty, sillä se on ainoa tosite palautuksestasi, jos kuljetusyhtiön toimituksessa on häiriöitä.
Huomioithan että emme vastaa reklamaatiolomakkeella esitettyihin kysymyksiin, emmekä ota asiakkaaseen yhteyttä ennen kuin tuote on saapunut varastollemme.
Mikäli sinulla herää kysyttävää reklamaatioosi liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Olemme sinuun yhteydessä, kun tuotteesi on saapunut varastollemme. Mikäli mieleesi herää reklamaatioosi liittyviä kysymyksiä, asiakaspalvelumme auttaa sinua!