Sisältöön
Nyt ilmainen toimitus Clubilaisille yli 100... Uutta! Ilmainen toimitus kaikille Clubilaisille yli 100€ tilauksiin
Uutta! Ilmaiset toimitukset Clubilaisille yli 100€ tilauksiin

 Tarjoamme nyt kaikille Clubilaisille Postin postipaketti -toimitukset ilmaiseksi ostoksien ylittäessä 100€ verkkokaupan tilauksissa sekä tilaa myymälästä -toimituksissa.

LIITY CLUBIIN

 

 Tilaa tuotteet nopealla toimituksella, toimitukset jopa parissa päivässä! Kaikki tuotteet toimitetaan Suomessa sijaitsevalta varastolta. Lue lisää toimitustavoistamme.

 

 



Palautusilmoitus

Tee palautusilmoitus kirjautumalla Intersport Clubiin tai tilaamalla lomake sähköpostiisi. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteen palautuksen voit tehdä 30 päivän ajan tilauksen noudosta.

Vaihto ja palautus Intersport-kaupoissa

Intersport-kaupoissa on täysi vaihto- ja palautusoikeus. Voit palauttaa kaupasta ostamasi tuotteen 30 päivän sisällä käyttämättömänä alkuperäispakkauksessa valitsemaasi Intersport-kauppaan. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske erikseen merkittyjä poistotuotteita.

Ohje palautuksen tekemiseen verkkokaupassa

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus tilauksen noutohetkestä lähtien. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja eikä asiakkaalle muokattuja tuotteita, kuten suksia, joihin on porattu siteet.

Mikäli päätät palauttaa Intersportin verkkokaupasta, seuraa alla olevia ohjeita, jotta palautus sujuu helposti ja vaivattomasti. Lisätietoa palautuksesta löydät usein kysytyt kysymykset -osiostamme sekä voit olla aina myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos haluat tehdä uuden tilauksen saman tuotteen toisesta koosta tai väristä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin teemme ilmaisiin toimituskuluihin oikeuttavan etukoodin (Ei koske kokonaan palautukseen tulevia tilauksia, jolloin alkuperäisen tilauksen toimituskulut hyvitetään automaattisesti tai erikoistoimitettavia tuotteita).

Asiakas vastaa itse ulkomaille toimitettujen tilausten, sekä erikoistoimitettavien tuotteiden palautuskustannuksista. Erikoistoimitettavia tuotteita palauttaessasi (kotiinkuljetuksella toimitetut polkupyörät ja isot kuntolaitteet) ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

HUOM. verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa Intersport-kaupoissaVerkkokaupan kautta tehtyjä kauppatilauksia ei voi palauttaa verkkokauppaan.

 

Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi tai tilaamalla siirtymislinkki sähköpostiisi ylläolevalla lomakkeella. 

Täytä palautusilmoitus. Palautusilmoituksen voi täyttää vain kerran per tilaus. Täytä lomake siis vasta kun olet vastaanottanut kaikki tilauksesi tuotteet.

Merkitse lomakkeelle palautettavat tuotteet. 

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa tai väriä, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Mikäli tuotteen hinta on muuttunut, voit pyytää asiakaspalvelustamme alennuskoodin ennen uuden tilauksen tekemistä. 

Pakkaa tuotteet ja lisää mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Tilausvahvistus on paperi, jossa on lueteltuna tilaamasi tuotteet.

  • Tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja -merkinnät.
  • Tuotteen tulee olla palautushetkellä käyttämättömässä kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla myyntikuntoinen (esim. kenkälaatikko).
  • Huomioithan, että tuoteseteissä kaikki osat on palautettava.

Ennen paketin sulkemista ota palautusrahtikirja pois pakkauksesta ja liimaa se pakkauksessa olevan lähetysrahtikirjan päälle niin että alkuperäiset tiedot peittyvät. Älä liimaa rahtikirjaa tuotteen myyntipakkaukseen.

Jos tilauksesi on toimitettu useassa pakkauksessa, palauta eri pakkauksissa saapuneet tuotteet omilla palautusrahtikirjoillaan.

Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, voit tehdä palautuksen kuljetusyhtiösi palautustunnuksella. Postin ja DB Schenkerin palautus tehdään Postin palvelupisteeseen tunnuksella 640323. Matkahuollon palvelupisteillä käy tunnus 9522285.

Palautusosoitteemme:
Asiakaspalautus / Intersport Verkkokauppa
Taka-Lyötyn katu 3 lastauslaituri (Joutsensillan ostoskeskus) 
90140 Oulu

Kirjoita palautustunnus ja palautusosoite paketin päälle ja toimita paketti kuljetusyhtiösi palvelupisteelle. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti, kunnes palautus on käsitelty verkkokaupalla.

Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin ja peittänyt lähetysrahtikirjan osoitetiedot ja viivakoodin. Pakkauksen tulee olla asianmukaisesti suljettu niin ettei pakkaus pääse aukeamaan kuljetuksen aikana.

Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palvelupisteeseen tai automaattiin (Posti, Matkahuolto tai DB Schenker).

HUOM! Verkkokaupan palautuksia ei voi toimittaa Intersport kauppoihin!

Ilmoitamme sähköpostitse kun palautuksesi on saapunut ja käsitelty varastollamme. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastililtäsi. 

Rahojen palautus tai laskun tietojen päivitys tapahtuu viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta verkkokaupan varastolle.

Mikäli olet maksanut tilauksesi verkkopankissa tai maksukortilla, hyvitämme rahasi automaattisesti käyttämällesi maksutavalle kun palautus käsitellään. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä, mikäli automaattinen hyvitys ei onnistu. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun (Walley tai Svea) ja olet palauttanut koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskua. Jos palautat osan tilaamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen
Walley  Toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen hello@walley.fi otsikolla Walley/suorituksen palautus. 
Svea   Laskuttaja on sinuun yhteydessä sähköpostitse maksun palauttamiseksi.